Re: Nákup reference management systemu

Jirka Pavlu jiri.pavlu na mff.cuni.cz
Pondělí Červen 21 15:37:26 CEST 2021

   Milý Michale,
dovol mi dvě otázky:

1) Není Zotero freeware, takže tam není co kupovat?

2) Mám pocit že obdobné služby posytuje Endnote, jehož licenci fakulta platí, získat lze v
knihovně: https://www.mff.cuni.cz/cs/knihovna/e-zdroje
Ten by Tě případně nezajímal?

   Zdravím, Jirka

PS - jen pro info, tento mail-list sice sdružuje lidi, kteří mají nějaký zájem na nákupu
společných licencí, ale rozhodně nemají tu moc o tom rozhodnout