dotaz (pouzivate programy Corel? - je moznost multilicence)

Lenka Forstova forstova na ms.mff.cuni.cz
Pondělí Listopad 14 14:11:33 CET 2016

Dobrý den,
děkuji za informace. Z toho co píší k multilicenci na
https://eshop.amsoft.cz/Default.asp?cls=stoitem&stiid=57314 a dle mé
zkušenosti s tímto typem multilicencí doporučuji následující velmi
pečlivě ověřit:

1/Zda půjde zúžit použití na skupinu kateder. Při tomto typu
multilicencí se bere v úvahu počet zaměstnanců na organizaci, v tomto
případě fakultu (fakulta má určitou formu právního subjektu); jediné v
čem vidím šanci, že se počítá pouze počet zaměstnanců s plným úvazkem
(dle info na Webu), což je něco jiného než součet úvazků. Navíc je
potřeba ověřit, zda se počítají pouze akademičtí zaměstnanci nebo
všichni. Jsem přesvědčena, že počet akademických pracovníků na plný
úvazek je na MFF poměrně málo.

2/Pokud se jedná o pronájem licence, tak po uplynutí doby zpravidla
uživatel nemá nárok software dále používat i když je to prakticky možné.

My jsme zatím nezaznamenali požadavek na použití Corelu na počítačích
informatické sekce, ale pokud by byla licence skutečně neomezená pro
celou fakultu a nebyla by to licence pouze na tři roky, tak bychom
zvažovali možnost připojit se.

S pozdravem Lenka Forstová (SISAL)