Komercni licence pro FlowPlayer 3.2.5

Dan Lukes (as netadm@ms) dan na obluda.cz
Středa Únor 16 14:19:36 CET 2011

On 02/16/11 13:48, Martin Decky:
> Vazeni kolegove,
>
> v ramci rozsirovani naseho webu jsme na KDSS zakoupili komercni
> domenovou licenci pro flashovy prehravac videa FlowPlayer (viz
> http://flowplayer.org/). Samotny prehravac je pod GPLv3 a lze jej
> neomezene pouzivat zdarma, komercni licence vsak umoznuje dat do
> prehravace vlastni branding (resp. odstranit ten vychozi).
>
> Protoze vsak domenova licence se vztahuje na domeny 2. urovne (a vsechny
> jejich poddomeny), tak jako trochu neocekavany dusledek muzeme pouzivat
> tuto komerni licenci pro celou domenu cuni.cz :)

> [...]

Ja sam nevim o nikom, kdo by v tehle chvili tohle potreboval, nicmene,
tuto kopii a tedy tvoji informaci preposilam spravcum ostatnich budov a
take spravci UK. Ti budou umet rozhodnout zda a jakym nejvhodnejsim
zpusobem zpravu rozsirit v ramci sve pusobnosti.

Snad se tak podari dosahnout maximalniho mozneho rozsireni, aniz by
informace zbytecne obtezovala ty, kteri zajem nemaji.

Diky za zpravu.

Dan Lukes