Nakup licenci Red Hat Linux AS

Jakub Yaghob Jakub.Yaghob na mff.cuni.cz
Pondělí Březen 26 15:48:44 CEST 2007

Ahoj!

Uch, to je zvlastni situace. Ja si totiz tyhle licence kupuju sam a
nejak jsem netusil, ze bych je mohl ziskat hromadne. Jeste nez se k tem
neovym licencim prihlasim, tak bych ale rad vedel, jak to bude s se
spravou tech serveru pres RHN (RedHat Network). Vis o tom neco nebo se
mam primo zeptat Krajice?

				Kuba