[Sip-info-l] Karlin

Dan Lukes (as sip-l@mff) dan na obluda.cz
Pondělí Srpen 12 10:16:27 CEST 2013

On 08/12/13 08:40, Marta Olsinova, SB:
>   chci nahlasit poruchu telefonu v budove Karlin, je mozne se dovolat po
> linkach ( pr. u meho telefonu), volani na telef. cisla z budovy je
> nefunkcni, muze se to tykat cele budovy.
>
> Marta Olsinova
> sprava budov-Karlin
> mobil:728598134

Jak volani do jednotne telefonni site tak na mobilni telefon se mi
podarilo (zkouseno z telefonu pripojeneho k fakultni ustredne KARLIN).
Nepodarilo se mi tedy zavadu zpozorovat. Nanestesti neuvadite konkretni
udaje, takze nebylo mozne overit primo vas konkretni pripad.

Bud' tedy slo o nejaky kratkodoby vypadek, ktery pominul, nebo jde o
problem, ktery sice trva, ale tyka se jen omezeneho okruhu volajicich
nebo volanych.

Pokuste se, prosim, o volani jeste jednou a pokud problem pretrvava
napiste mi znovu, tentokrat ale prosim uvedte kdy, z jakeho a na jake
cilove cislo volani probihalo a jak vlastne pokus o volani skoncil (co
znamena, ze volani je nefunkcni - jaky ton se ozyva ze sluchatka
pripadne co to pise na displayi). Tyto udaje nam umozni problem dale resit.

V obecne rovine pripomenu, ze v pripade akutnich potizi pri volani
konkretni destinace lze pred volane cislo pridat prefix 1022. Volani pak
probiha pres jineho operatora, coz v pripade nekterych zavad muze
znamenat, ze se dovolate (byt' je v tomto pripade hovor drazsi) ihned a
nejste nucena cekat nez zavadu odstranime. I v takovem pripade ale,
prosim, problem s volanim nahlaste, at se jim muzeme zabyvat.

Jeste si dovolim upozornit, ze pro hlaseni zavad je urcena adresa
sip-l na mff.cuni.cz, nikoliv sip-info-l na mff.cuni.cz. Pouzitim spravne
adresy zvysite pravdepodobnost, ze problem bude vyresen rychle.

S pranim prijemneho dne

Dan Lukes
MFF UK