[Sip-info-l] platne cislo se jevi jako neplatne

Michal Hajek hajek1 na karlov.mff.cuni.cz
Pondělí Listopad 26 09:13:33 CET 2012

Dobrý den,

náhodou jsem narazil na číslo (212 341 277), kam se z mého telefonu
(1632) nelze dovolat, ačkoliv by podle mého mínění mělo.

Po zadání do telefonu a spuštění vytáčení se objeví na displeji nápis
"neplatné čislo". Když však vytočím to samé číslo ze svého mobilu
(vodafone), tak se bez problémů dovolám.

Výše uvedené číslo je do pražského obchodu, takže není nijak tajné atp.

Předpokládám, že existuje nějaké jednoduché vysvětlení a rád bych se ho
dozvěděl.
Můžete mi prosím v této záležitosti poradit?