[Sip-info-l] Zmeny v telefonech a telefonovani ...

Martin Mares mj na ucw.cz
Pondělí Září 26 14:54:59 CEST 2011

Ahoj Jirko,

> ve vsech telefonech rady SPA 50xG ve vsech lokalitach byl upgradovan OS,
> dale byly provedeny zmeny implementujici volby pro sekretarske sestavy (coz
> znamenalo znacne upravy v telefonnich ustrednach) a upraveno nastaveni
> zvoneni, aby bylo mozno pristoupit k nastavovani osobnich zvoneni.

kde se ted zvoneni nastavuje? Z predchozich mailu jsem pochopil, ze by to melo
byt v menu "Fakultni aplikace", ale ta mi nabizi jen smazani historie hovoru.
Kde mam hledat? (Zkousim na lince 4221.)

						Martin