[Sip-info-l] Zadost o nazor

Velin Mala Strana velinms na dekanat.mff.cuni.cz
Pátek Září 23 06:11:38 CEST 2011

Dobrý den,

podle mých zkušeností zde na velínu + recepci bychom uvítali nastavení
odlišného vyzvánění na každém přístroji a to pro všechna příchozí
volání, ev. potom odlišit dveře, výtahy, atd.

Současný stav nevyhovuje, protože naprostá většina volání přichází z
vnitřku MFF a telefon, pokud před ním nesedíte, nerozeznáte, který právě
zvoní.

Takže já jsem určitě pro změnu, bylo by to jednoznačně přínosem.

Luděk Jochman, velín SB MS